Uživatel nepřihlášen
Noob's feelings, aneb robotí perspektiva
RSS kanál blogu
Píše: XJ-0461 = Clank - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Noob's feelings, aneb robotí perspektiva

Recenze: Ratchet & Clank Future: Quest for Booty - pirátský trip odvážné kočky

Čtvrtek 30.6.2011 23:24 - Autor: XJ-0461 = Clank
To se mi líbí

Recenze: Ratchet & Clank Future: Quest for Booty - pirátský trip odvážné kočkyPřátelé a pobočníci drazí, sešli jsme se tu, abychom odsouhlasili jistý návrh. Vykašleme se na všechny zbytečné sarapetičky představující detaily a údaje o hře, a zpříjemněme si začátek článku menší úvahou. Znáte někoho, kdo by nemusel, neměl rád nebo v nejhorším a nejtragičtějším případě nesnášel proslulé piráty (double P, ©Clank)? Za svou maličkost plné nýtů a šroubků musím konstatovat, že v mém okolí se žádný takový invidualista nenachází, a zároveň doufám, že u vás to jinak není. Spoléhat na to musel i mnou oblíbený vývojářský celek Insomniac Games, který se rozhodl pokračování příběhu ze hry Tools of Destruction přesunout na alkoholem zapáchající námořnickou vlnu.

ARRRR! WARNING! SPOILER ALERT! Jelikož je Quest for Booty přímým pokračováním Tools of Destruction, nevyhnu se několika odkazům na konec onoho dílu. Díky tomuto varování za to však ztrácím jakoukoliv odpovědnost a za prozrazení zápletky děje si můžete sami.


And I owe them all money...

Hned ze začátku musím varovat všechny, kteří nepochytili, že se budeme bavit o opravdu kvalitní plošinovce - změnil jsem typ trestu. Ano, ode dneška si nevybírám konečníky (dle mého moc milosrdná smrt), naopak jsem si uvědomil, že oběšení na střevech vykuchaných z těla oběti je smrt o něco brutálnější, takže bych vám vaší možnou nevědomost ventilovat neradil. A vůbec, dozvědět jste se o tom mohli již v předchůdci tohoto titulu, kterého jsem taktéž nedávno recenzoval - pokud jste tak již neučinili, radím vám jí do podrobna přečíst. Je tu totiž bohužel možnost, že se ztratíte - jak jsem již varoval hnidopichy o odstavec výš, Quest for Booty je přímým pokračováním Tools of Destruction, a tak je její znalost asi poviností.



A jak jsem se na pirátský sequel těšil já? Nebudu skrývat barvu - neskutečně. Vzhledem k tomu, že jsem v té době oběvil poučné filmy s Johnem Deppem v hlavní roli, nemohl jsem se dočkat, až něco podobného zažiji v R&C universu. Pak tu bylo stále nevysvětlené Clankovo zmizení z minulého dílu (k tomu později), jehož pravý původ nevysvětlil záludně ani žádný vývojář. Konspirační články na malou chvilku získali větší objem, než sbírka všech meme obrázků (Hail to the Overpowered, Baby!) internetu, a redaktoři žhavili konzole spolu s textovými editory na sepsání opravdu špičkových článků. Inso neměl zájem, aby se opakovala situace z minula a na vydání jejich druhém počinu ve Future trilogii se parádně připravil. No, a nyní jsem tu já, abych vám opět shrnul, jak to nakonec všechno dopadlo.

It is a drawing of the key!

Slušelo by se asi i pořádně objasnit, jak nám ten Lombax v předchozím díle vlastně dopadl. Jak se zdálo, jeho úhlavním nepřítelem byl vladař Tachyon, který měl spadeno na vše živé. Ono to vlastně ani tak pravdou nebylo - sice hlavním cílem dvojky bylo zničit tohodle neřáda, ale mnohem později si oba uvědomí, že pravým nepřítelem je jejich ego. Ratchet nevěřící Clankovy o jeho výpravách k mýtické rase Zoni někdy nepopudí nervy, a vše vyvrcholí obrovským Epic Failem (because ordinary fail isn't enough) - Clanka Zoni odvedou neznámo kam, a jediná stopa je jistý pirátský symbol. Náš hrdina se tedy spojí s přítelkyní Talwyn a místo záchrany vesmíru se snaží zachránit svého na první pohled neviného robotického přítele.



Co říct víc. Inu, na zápletce prvního dílu (která je mimochodem o dost komplikovanější, ale nejsem tady od toho, abych vám vyspoileroval každou druhou minutu... to musíte zažít!) se dá perfektně stavět díl druhý, a že ten tedy je! Jak jsem již na začátku nadával, příběh se vozí na pirátské vlně - Ratchet s naverbovanou policejní špiónkou Talwyn začíná pátrání po jeho zmizlém příteli sestrojeného z nýtu a drátu Clankovi, a stopy je zavedou na proslulou loď nechvalně známého kapitána Darkwatera. Po menší roztržce s posádkou jim je poněkud hrubějším způsobem řečeno, že jejich kapitán už je nějakou dobu pod kytkami, a že za jejich drzé vpadnutí je čeká krutý trest. Jsou ulehčeni o všechny zbraně a vystřeleni (doslova) na naštěstí civilozavaný ostrov Hooefar. Legendary search tak začíná nanovo a osud Clanka je paradoxně jen na Ratchetovi, který nejdříve musí zjistit, jak se z ostrova vůbec dostat.

STOP BLOWIN' HOLES IN MY SHIP!!!

Co jako zklamáním svým způsobem lze nazvat, jsou cutscény. Zatímco v předchozím díle někteří vývojáři poodkrývali své šedivé vzpomínky na práci v Pixaru, tady se dočkáme možná pár neovladatelných ukázek v enginu hry. Předrenderované videjka vyhubil nenažratelný hladomor všech titulů, jemuž lidstvo začalo nadávat čas. Mírnou, ale vážně jen maličkou kompenzaci může znamenat přidání komiksového (doslova knižního) stylu vyprávění hry, ale upřímně nedokáže natolik zaujmout a osobně jsem ho viděl provedený lépe v mnoha jiných hrách (vzpomeňme na InFamous). Grafika díkybohu zůstala na již dávno položené laťce, a nebudete mít sebevětší potíž sami sebe přistihnout prohlížet si prostředí ostrovů a vůbec celého plážního pobřeží (k tomu za chvilku). Za touhle kapitolou bych provedl symbolickou těčku citací vývojářů, že se do příštího člena série (tehdy pod project názvem Time Problems) v tomhle ohledu moc a moc zlepší. Pokud se to novinářům hodilo, tak proč to v preview nezmínit, no ne?

We called him Larry...

Skloubení akční i logické pasáže tvůrcům povedlo již v předchozím díle, a ani tenhle počin není vyjímkou. Dá se však říci, že se Inso pokusil dát logickým pasážím jiný nádech a obecně to neskrýval ani v rozhovoru pro všerůzné herní portály. Moc dobře si pamatuji pročítání rozhovorů o tom, jak se 'karolínská studia připravují na opravdu logický nášup pro Time Problems'. Zůstal nám i již ošahaný sandbox, kterému je překvapivě taktéž v kombinaci s dechberoucím prostředím věnován nový rozměr. Přiznám, že jsem minimálně střídavé dvě hodinky gameplaye strávil procházením Hooefar Islandu. Ach áno, tak to pobřeží bylo krásné. Nechte mě zamáčknout nostalgickou kapičku oleje, a postupme dále.



Bohužel, opět musím zabrousit ve vodách ohlasů negativních. Ironicky bych býval za normálních okolností o zbraňovém arsenálu mluvil v positivním světle, ale tentokrát mě spíše zklamal, než pobavil. Pokud se má jednat o PŘÍMÉ pokračování předešlého majstrštyku, jaktože nemám v základu stejné zbraně, jako minule? KDE JSEM JE SAKRA ZTRATIL? Náhradou se snaží být kousky zcela nové, jmenovitě třeba Tornádo spawner nebo nanoaktivní světlušky, ale já měl k těm zbraním po XY hodinách hraní jistý citový vztah! A pak najednou flák!, nemáš nic, poraď si sám a abychom nebyli zase takové sviňuchy (nad upgradem každého člena arsenálu jsem strávil 5 HODIN!!!), tady máš pár kusů toho a onoho. To mě vážné zarmoutilo. Bohudík, že svou smrtonostnost si od předchůdců ponechali.




Co mě mé datové kartotéky neklamou (a že jsem tolikrát patchoval!), vůbec poprvé v sérii jsme si rukami potřásli s plně interaktivní vodou. Souostorví hoolefárovo je holt magickým místem, kde ani sebezdatnějšímu zástupci rodu Lombaxů voda neublíží a ráda se s ním podělí o podvodní tajemství. Ačkoli není flóra zrovna dvakrát členitá, je to prostě strašně kúl po těch 8mi znemožňujících titulech si skočit do vody a jen tak hledat mušličky. Co jsem stejně tak přivítal s otevřenou náručí byl pokus o lehký RPG prvek - když už vedete nějaký ten dialog (a že se tomu nevyhnete), máte svobodnou volbu, zda se zachováte jako pravý hrdina nebo jako sobecký podrazák. Obecně to děj hry nějak neovlivní, ale stejně, jako u vody - je to kúl.

Ladies and gentlemens...

Nepřátelé jsou víceméně tupí (jako obvykle), ale vám to bude jedno. Možná bude drzost to přiznat po mých předchozích narážkách na nezachovalý zbraňový arsenál, ale zabíjet robotické výplody takovým elektrickým bičem je vážně zábava sama o sobě, a kdo ty zombíky programoval je vážně to poslední, co vás bude jakožto hráče zajímat. Ovládání, které jsem v předešlém pokusu o recenzi zapoměl zmínit, je nastavené perfektně a po pár okamžicích vám sedne do noty - stejně rychle jako soundtrack. Ten musím vychválit nejvíc, protože žádná jiná melodie se mi nezalíbila více. Od koupi tohoto titulu roku 2009 mě main theme neomrzel, a hudba nabízená k lokacím je porovnatelná s pracičkami zvukotěsných komor Blizzardu. Jejda, omyl. Tak skvělá práce se s 'nějakým' blizzardem vážně nedá. [like a boss]

This day you would remeber as d...AAAAAAAAAAAAAAH!

Nechce se mi to moc říkat, ale hrubek na kráse by se našlo poměrně mnoho. S absencí multiplayeru jsme byli smíření již od minula - vzhledem k samotnému názoru Insa, že hru považujme jako ToD v.1.5 a názorů fanoušků, že se jedná o kapacitně lehce větší datadisk pro prequel je to dosti pochopitelné. Nadále je tu opuštění od vyvoněných cut-scén, nevratný zbraňový arsenál a desítky menších záseků či propadů textur. Nedívejme se na to ale tak špatně - hodiny úžasné zábavy vám to jistě vynahradí a koneckonců - je to Ratchet s Clankem! Ti a špatní? Směšné!


Hodnocení hry
Skóre hry 8 8/10
Líbí se mi
  • Navazující příběh opět se solidním cliff-hangerem
  • Náááádherné prostředí a barvitá grafika
  • Návykový soundtrack a hudební podbarvení
  • Vtipné dialogy a RPG prvky
  • Clank
Vadí mi
  • Změna zbraňového arsenálu
  • Opuštění od kvalitních cut-scén
  • Menší bugy
Verdikt: Pokračování Tools of Destruction sice mohlo dopadnout trochu lépe, ale stále se jedná o nejlépe stylizovanou plošinovku součastnosti. Berte konzolové krámy útokem, a pokuste se najít svou vysněnou kopii!
Tisk
Hodnocení:
( 8.5 / 36 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Recenze: Ratchet & Clank Future: Quest for Booty - pirátský trip odvážné kočky
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Fatal.Error=XP   1x   Clanku, co vim, tak nejdebilnější komenty tu píšu já (proč se za to stydět ) , moje si klidně smaž... a nevim, proč by si nemohl. Od tvého prvního komentu zde, jsou to zbytečné komentáře kromě Pro-Seka a Saixe (btw Saixi tohle nevyřešíš tady, tohle nevyřešíš nikde) . Já jsem nikdy komenty mazat nemusel, a nemyslím, že by to bylo potřeba ani tady, ale jestli ti to vadí, tak... maž. Tu funkci tam máš kvůli tomu, že je to na tobě.Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    6.7.2011 00:44 Fatal.Error=XP

Clanku, co vim, tak nejdebilnější komenty tu píšu já (proč se za to stydět ) , moje si klidně smaž... a nevim, proč by si nemohl. Od tvého prvního komentu zde, jsou to zbytečné komentáře kromě Pro-Seka a Saixe (btw Saixi tohle nevyřešíš tady, tohle nevyřešíš nikde) . Já jsem nikdy komenty mazat nemusel, a nemyslím, že by to bylo potřeba ani tady, ale jestli ti to vadí, tak... maž. Tu funkci tam máš kvůli tomu, že je to na tobě.

Saix   6x   Nechci tu Clankovi taky kazit komentáře, ale tohle už taky musí ven. Nebaví mě, že to řešíte u každého blogového článku a někteří kvůli tomu už ani blogy psát nechtějí. Ono je 8. 8 málo nebo co? 10 je hranice a k tej se těžko táhne průměr. Dát 8 mi přijde normální, ne každej hned všemu dává desítky. Druhá největší je 8 a ono v současné době vycházi průměr cca 9. Kdo si myslí, že tohle není v pořádku, asi sám není v pořádku. Lidem, co schválně hodnotili jiné negativně ať už kvůli konkurenci či čemukoli, jsme hodnocení zablokovali. Dyť tu spousta článků mívá kolem 7 a další spousta se ani neudrží na homepage blogů. průměr kolem 9 je tudíž výborný článek. A že jej téměř nikdo nepřekoná pak znamená, že článek s devítkou je vlastně na špici. Tak jde je problém? V recenzích hrám taky nesázíme desítky. Čtenáři ti jo, ale i v případě Portalu pak pár devítek sundalo hodnocení na 9. 5, kdo by čekal průměr 10, asi se zbláznil. Tak už to laskavě přestaňte všude řešit.Saixsaix1    5.7.2011 20:23 Saix

Nechci tu Clankovi taky kazit komentáře, ale tohle už taky musí ven. Nebaví mě, že to řešíte u každého blogového článku a někteří kvůli tomu už ani blogy psát nechtějí. Ono je 8. 8 málo nebo co? 10 je hranice a k tej se těžko táhne průměr. Dát 8 mi přijde normální, ne každej hned všemu dává desítky. Druhá největší je 8 a ono v současné době vycházi průměr cca 9. Kdo si myslí, že tohle není v pořádku, asi sám není v pořádku. Lidem, co schválně hodnotili jiné negativně ať už kvůli konkurenci či čemukoli, jsme hodnocení zablokovali. Dyť tu spousta článků mívá kolem 7 a další spousta se ani neudrží na homepage blogů. průměr kolem 9 je tudíž výborný článek. A že jej téměř nikdo nepřekoná pak znamená, že článek s devítkou je vlastně na špici. Tak jde je problém? V recenzích hrám taky nesázíme desítky. Čtenáři ti jo, ale i v případě Portalu pak pár devítek sundalo hodnocení na 9. 5, kdo by čekal průměr 10, asi se zbláznil. Tak už to laskavě přestaňte všude řešit.

XJ-0461 = Clank    Fatale, zkus si precist cely komenty a zjistis, proc je sakra smazat nemuzu. :gun:XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    5.7.2011 02:28 XJ-0461 = Clank

Fatale, zkus si precist cely komenty a zjistis, proc je sakra smazat nemuzu. :gun:

Pro-Sek    To score je tak zprasený, že s ním nehnula ani moje desítka. Tak, kdo napíše první blog s názvem "Příběh opravdového frustráta"?Pro-Sekpro-sek5028    4.7.2011 09:18 Pro-Sek

To score je tak zprasený, že s ním nehnula ani moje desítka. Tak, kdo napíše první blog s názvem "Příběh opravdového frustráta"?

Fatal.Error=XP   2x   Clanku tak je smaž, ty buráně ;-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    3.7.2011 19:49 Fatal.Error=XP

Clanku tak je smaž, ty buráně ;-)

Qartter    Clank tak sorry... ;-) Příště se budu krotit u otázky ovládnutí země. :gun:Qartterqartter6175    3.7.2011 12:51 Qartter

Clank tak sorry... ;-) Příště se budu krotit u otázky ovládnutí země. :gun:

XJ-0461 = Clank    Qarttere - ano, ME moji pozornosti zcela unikl. RPG me nebavi vubec, a proc by to tedy s nim melo byt jinak? Navic nechapu, co to dela TADY v komentarich, a uz vubec nemluve o tvych diktatorskych planech, ktere zde vicemene tez nemaji co delat. Pokud ti R&C nevoni, tak sorry, ale staci to rict jednou. Nemam na to moc naladu, ale ven to muselo a nic proti. :gun:XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    3.7.2011 08:19 XJ-0461 = Clank

Qarttere - ano, ME moji pozornosti zcela unikl. RPG me nebavi vubec, a proc by to tedy s nim melo byt jinak? Navic nechapu, co to dela TADY v komentarich, a uz vubec nemluve o tvych diktatorskych planech, ktere zde vicemene tez nemaji co delat. Pokud ti R&C nevoni, tak sorry, ale staci to rict jednou. Nemam na to moc naladu, ale ven to muselo a nic proti. :gun:

Qartter    Omg de vidět , že Clank nikdy nehrál Mass Effect a když jo tak ho nepochopil... :nah:Qartterqartter6175    2.7.2011 19:51 Qartter

Omg de vidět , že Clank nikdy nehrál Mass Effect a když jo tak ho nepochopil... :nah:

Amahara    Mubaraku on je pouze nervní z toho, že musí na prázdninový tábor a nemůže najít lubrikant :lala: .Amaharaamahara5002    2.7.2011 19:20 Amahara

Mubaraku on je pouze nervní z toho, že musí na prázdninový tábor a nemůže najít lubrikant :lala: .

Al-Muhambad    Jakoby tohle nepsal Clank? :lala: (ten koment)Al-Muhambadal-muhambad4853    2.7.2011 17:07 Al-Muhambad

Jakoby tohle nepsal Clank? :lala: (ten koment)Komentář byl autorem naposledy upraven 2.7.2011 17:07

Původní verze před úpravami:Jakoby tohle nepsal Clank? :lala:

XJ-0461 = Clank    Omg. Clovek tu chvili neni a uz tu resite takovy kokotiny.XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    2.7.2011 15:16 XJ-0461 = Clank

Omg. Clovek tu chvili neni a uz tu resite takovy kokotiny.

Amahara    Je krásné, jak šel Clank raketově dolů. Čím to asi bude :lala: ?Amaharaamahara5002    2.7.2011 11:36 Amahara

Je krásné, jak šel Clank raketově dolů. Čím to asi bude :lala: ?

Qartter    My jsme - omlouvám se chyba v programu restartuji... chyba odstraněna uploud.... my množné číslo, mi jednotné. Fatal. ve vaší síti "internetu" jsou jen 3 zmínky o nás Mass Effect 1, 2, 3. A k tomu jsem neznamí mechanoid s vyspělou UI, AI a UU. :-D Tak jak si myslíš , že tě nevyhodím u Jupiteru. ;-)Qartterqartter6175    1.7.2011 23:54 Qartter

My jsme - omlouvám se chyba v programu restartuji... chyba odstraněna uploud.... my množné číslo, mi jednotné. Fatal. ve vaší síti "internetu" jsou jen 3 zmínky o nás Mass Effect 1, 2, 3. A k tomu jsem neznamí mechanoid s vyspělou UI, AI a UU. :-D Tak jak si myslíš , že tě nevyhodím u Jupiteru. ;-)

Fatal.Error=XP    Qartter: 1. "náš záměr nikdy nepochopíš. 'Mi' jsme..." :-D 2. Tak to gratuluji, pokud mě uzvedneš a odhodíš pár set kilometrů do vzduchu, neboť vážím 360 tun a jsem zabudovaný v komplexu Pentagonu (v Číně - v tom druhém Pentagonu) ----Kvízová otázka: Co že to jsem? > Odpověď : Ano! Jsem vysokorychlostí internetový modem třetího světa s možností módu 'SpamBot' 8-) Bela: btw můj samozničující mechanismus nebyl dosud nalezen, ale prý čas odčasu někde vytvoří jakési 'kruhy v obilí' . GL při jeho hledání :lala:Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    1.7.2011 22:41 Fatal.Error=XP

Qartter: 1. "náš záměr nikdy nepochopíš. 'Mi' jsme..." :-D 2. Tak to gratuluji, pokud mě uzvedneš a odhodíš pár set kilometrů do vzduchu, neboť vážím 360 tun a jsem zabudovaný v komplexu Pentagonu (v Číně - v tom druhém Pentagonu) ----Kvízová otázka: Co že to jsem? > Odpověď : Ano! Jsem vysokorychlostí internetový modem třetího světa s možností módu 'SpamBot' 8-) Bela: btw můj samozničující mechanismus nebyl dosud nalezen, ale prý čas odčasu někde vytvoří jakési 'kruhy v obilí' . GL při jeho hledání :lala:

Bela    Qartter : Fatala nedostaneš, má samozničujúci mechanizmus, je proste Error :DBelabela2855    1.7.2011 21:23 Bela

Qartter : Fatala nedostaneš, má samozničujúci mechanizmus, je proste Error :D

Qartter    A pro tebe Fatal. udělám přátelské gesto zabiju tě tak , že tě vyhodím na oběžné dráze Jupiteru a ty se krasně usmažíš ve svých šťávách a změníš se v prach ještě před dopadem. ;-)Qartterqartter6175    1.7.2011 21:17 Qartter

A pro tebe Fatal. udělám přátelské gesto zabiju tě tak , že tě vyhodím na oběžné dráze Jupiteru a ty se krasně usmažíš ve svých šťávách a změníš se v prach ještě před dopadem. ;-)

Qartter    My Reapers se nepřidáváme k nikomu a náš záměr nikdy nepochopíš. Mi jsme ztělesněním evoluce naše chápaní je na daleko vyšší úrovni. Vaše vyhlazení příjde v dvou časových osách roku 2012 (což předpověděli Protheané dnes jim říkate Máyové) a pak v 22 století. 8-)Qartterqartter6175    1.7.2011 21:14 Qartter

My Reapers se nepřidáváme k nikomu a náš záměr nikdy nepochopíš. Mi jsme ztělesněním evoluce naše chápaní je na daleko vyšší úrovni. Vaše vyhlazení příjde v dvou časových osách roku 2012 (což předpověděli Protheané dnes jim říkate Máyové) a pak v 22 století. 8-)

Fatal.Error=XP    Qartter: Tak to mám pro tebe dobrou zprávu, Clank zrovna verbuje ;-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    1.7.2011 20:51 Fatal.Error=XP

Qartter: Tak to mám pro tebe dobrou zprávu, Clank zrovna verbuje ;-)

Qartter    a chci zničit zemi a všechno organické a také neorganické všechno... :lala:Qartterqartter6175    1.7.2011 20:43 Qartter

a chci zničit zemi a všechno organické a také neorganické všechno... :lala:

Qartter    Konkurence - ten kdo píše líp jak dotyčný jedinec (možná jich je víc, možná je to sekta a možná chtějí napadnout zemi a říkají si Reapers) a možná máš pravdu... 8-) ale také možná jsem Reaper ! ! ! :lala:Qartterqartter6175    1.7.2011 20:42 Qartter

Konkurence - ten kdo píše líp jak dotyčný jedinec (možná jich je víc, možná je to sekta a možná chtějí napadnout zemi a říkají si Reapers) a možná máš pravdu... 8-) ale také možná jsem Reaper ! ! ! :lala:

Fatal.Error=XP    Qartter: No, nevím o jaké konkurenci je řeč. Podle mě akorád daný škůdce postrádá klávesnici (myš mu patrně nadělil ten tlus'toch, co chodí o vánocích) a tak jenom kliká místo, aby taky něco napsal ;-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    1.7.2011 19:45 Fatal.Error=XP

Qartter: No, nevím o jaké konkurenci je řeč. Podle mě akorád daný škůdce postrádá klávesnici (myš mu patrně nadělil ten tlus'toch, co chodí o vánocích) a tak jenom kliká místo, aby taky něco napsal ;-)

Qartter    Fatal. na tudle otázku mám jednoduché vysvětlení: Nikdo nemá rád konkurenci... :lala:Qartterqartter6175    1.7.2011 19:30 Qartter

Fatal. na tudle otázku mám jednoduché vysvětlení: Nikdo nemá rád konkurenci... :lala:

Fatal.Error=XP    Qartter: A proč by je čtvali ostatní blogeři? Iracionální chování lidí nejde vysvětlit racionálně ;-) :lala:Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    1.7.2011 19:20 Fatal.Error=XP

Qartter: A proč by je čtvali ostatní blogeři? Iracionální chování lidí nejde vysvětlit racionálně ;-) :lala:

Qartter    Amahara proč by někoho štvalo , že maskoval svůj věk? (stejně hned bylo jasný , že mu nění přes 50) ;-)Qartterqartter6175    1.7.2011 18:49 Qartter

Amahara proč by někoho štvalo , že maskoval svůj věk? (stejně hned bylo jasný , že mu nění přes 50) ;-)

Amahara    Dokonce už i Clank? Tohle není normální a nebo opravdu hodně lidí popudil tím, že maskoval svůj skutečný věk :lala: .Amaharaamahara5002    1.7.2011 18:40 Amahara

Dokonce už i Clank? Tohle není normální a nebo opravdu hodně lidí popudil tím, že maskoval svůj skutečný věk :lala: .

Qartter    Fatal. tak zachraň blogovou sekci od utopije 11 letých... (joke) :lala:Qartterqartter6175    1.7.2011 18:38 Qartter

Fatal. tak zachraň blogovou sekci od utopije 11 letých... (joke) :lala:

Fatal.Error=XP   1x   Parad! se: No, naštval sis jich asi víc, ale harpunátor je nenápadnej, a nikdy nevíš, co ti zkazí. Poslední dobou padá všechno, celá blogová sekce je pískoviště pro nějaký náctiletý dětičky- JUpííí :dance: :lol:Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    1.7.2011 13:23 Fatal.Error=XP

Parad! se: No, naštval sis jich asi víc, ale harpunátor je nenápadnej, a nikdy nevíš, co ti zkazí. Poslední dobou padá všechno, celá blogová sekce je pískoviště pro nějaký náctiletý dětičky- JUpííí :dance: :lol:

Qartter    TO hezky kleslo... :nah: :shock:Qartterqartter6175    1.7.2011 11:47 Qartter

TO hezky kleslo... :nah: :shock:

Pro-Sek    Jo, dal jsem to k ledu, a místo psaní si stavím luxusní grafickou kartu. BUdete závidět, pisálci z The OSM Clubu!Pro-Sekpro-sek5028    1.7.2011 08:36 Pro-Sek

Jo, dal jsem to k ledu, a místo psaní si stavím luxusní grafickou kartu. BUdete závidět, pisálci z The OSM Clubu!

Parad!se   1x   Taky jsi asi někoho naštval... jako všichni co napsali článek teď někdy máš i ty hodnocení pod OSM...Parad!separadse1704    1.7.2011 07:44 Parad!se

Taky jsi asi někoho naštval... jako všichni co napsali článek teď někdy máš i ty hodnocení pod OSM...

O autorovi blogu

XJ-0461 = Clank
XJ-0461 = Clank
Muž, 19 let, Praha
Duhová horda opět poctila Zing svou přítomností a bujaře oslavuje velkolepé vítězství našeho boha. Co se týče Clanka a Klunka, jeden z nich se brzy vrátí... možná. 

PSN: MrTheRiedl
Every single R&C: Completed!
Založit herní BLOG