Uživatel nepřihlášen
Noob's feelings, aneb robotí perspektiva
RSS kanál blogu
Píše: XJ-0461 = Clank - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Noob's feelings, aneb robotí perspektiva

Flashback: Star Wars Battlefront - na Skywalkera jste moc krátcí!

Středa 4.5.2011 22:30 - Autor: XJ-0461 = Clank
To se mi líbí

Flashback: Star Wars Battlefront - na Skywalkera jste moc krátcí!Řeknu vám to na rovinu, výpadek PSN mě sebral. Ale ne natolik, abych se nemohl vrátit ke kořenům! Když bylo hraní jakékoliv hry v online multiplayeru víceméně znemožněno, řekl jsem si, že bych mohl dělat něco užitečnějšího. Při mém šmejdění v různých skřínkách, z důvodů hledání sešívačky, jsem však objevil něco, co jsem dávno považoval za ztracené. Nález mé staré krabičky s hrami na PS2 mě okamžitě donutil tuto starou konzoli oprášit, a zažít tu největší nostalgickou přehlídku vzpomínek, co jsem kdy zažil. První hra, kterou jsem prostě po těch, zhruba, 2 letech, zkusit, byl přírustek do herní série Star Wars s podtitulem Battlefront. A rovnou teď můžu prozradit, že tak královsky jsem se nebavil od multiplayeru v Uncharted 2!

VRAŤTE SE DO EMPERÁTORSKÉ ŠKOLY!¨

Snipeři... nesnáším je.
Snipeři... nesnáším je.
"Já to nebyl!"
"Já to nebyl!"

Abych nevycházel z vyšlapaných cest, ujasníme si nejprve základní informace. Mezi žánry se titul řadí mezi jak FPSka, tak TPSka - pohledy lze přepínat, avšak osobně doporučuji pohled třetí. Engine byl vytvořen nový, speciálně pro tuto hru (později sérii) - konkrétně se jedná o Zero Engine. Hru si vzalo na paškál (již zrušené) studio Pandemic, které jí vydalo 1.11. roku 2005 na všechny myslitelné tehdejší platformy. V celém titulu je možno hrát za čtyři frakce, a to Separatisty, Impérium, Rebely nebo Republikány. K zármutku komunity, proti sobě mohou hrát jen strany, které proti sobě měřili síly již ve filmové sérii - tedy Republikáni proti Separatistům a Rebelové proti Impériu. Systém, kterým je plňena kampaň, je kupodivu také velmi zvláštní. Každá mise se odehrává na omezené mapě mezi dvěmi frakcemi, stejně jako při multiplayerových bitkách z ostatních FPSek. S cílem každé mise budou předem obeznámeni ti, kteří znají z jiných stříleček mód Capture & Hold. Jde o zabírání daných bodů, nazvaných jako Command Post, pro svou frakci a udržení jich. Na těchto Postech se členové týmu respawnují, avšak nejsou stálá. Pokud je v blízkosti Postů dostatek vojáků nepřátelské strany, mohou ho strhnout ke své frakci. Vyhrává ten, který nejdříve obsadí všechny Command Posty, nebo pokud jeho nepřátelé vyčerpají 200 možných respawnů dřív, než on. Chaotické se to zdá být pouze na první pohled, při podrobnějším nastudování je to lehké, jako fénixovo (toto rozhodně není narážka na jistého uživatele Zingu) pírko.

Pokud by to někdo stále nechápal, dovolil jsem si do článku vložit tutorial, obsažený ve samotné hře.

KAMPAŇÍ PŘÍMO DO FILMU!

Ewokové jsou stále ve střehu
Ewokové jsou stále ve střehu
Prostě epická chyba
Prostě epická chyba

Po objasnění celkem zvláštního herního mechanismu se pustme do rozboru kampaňe. Ačkoliv nejsem bůhvíjakým přiznivcem série Hvězdných Válek, můžu si položit ruku na srdce a říct, že mě kampaň nesmírně bavila. Ano, názor se sice od skeptiků či hard-core hráčů může lišit, ale já si za svým stojím. Průvodcem vám bude kampaň při éře Klonových Válek, nebo Galactic Civil War (omlouvám se, ale úplně mi vypadl překlad). Před každou 'misí' vám bude popsáno, co se přesně v historii SW stalo, doplněné cutscénou. Pak začíná epická bitva založená na principu, který jsem již objasňoval. Různorodých map (pro kampaň a volnou hru) titul nabízí okolo dvaceti, každou z nich propracovanou podle filmové předlohy, či představy tvůrců série. Kampaň pravidelně střídá frakce, za které hrajete, takže od kropení klonů republiky jakožto droid v jedné misi, se velmi rychle přesunete do kůže klona, s úkolem infiltrovat droidy v misi druhé. Líbilo se mi i dbaní na detaily vůči filmu - ku-příkladu může jít první mise, představující začátek prvního filmu a aktivování droidů. Super Battle Droidi však k dispozici, správně, ještě nejsou - jejich vyrobení se uskuteční o několik měsíců později. Shrnutě - kampaň je z jednoho pohledu špičkově propracovaná, na které se i se zavřenýma očima dá poznat smysl tvůrců pro detail, a snaha nepobouřit fanouškovskou základnu, která v aktuální době stále vstřebává animované Klonové války. Na strannu druhou se však dá poznamenat, že přítomností jen jednoho jediného mechanismu, k tomu stále se opakujícmu, kampaň rychle spadne do stereotypu, který už ani ukázky z filmu nezachrání.

VADER, YES, VADER!

Podpora od jistého Sithského lorda
Podpora od jistého Sithského lorda
Kolonisté se bez boje nevzdají
Kolonisté se bez boje nevzdají

'Epif Failure' by bylo zřejmě nezmínit se o jednotlivých třídách imperiálních jednotek. Tím opět titul způsobil menší poprask, jelikož si podobný luxus příznivci Hvězdných Válek na herní scéně skoro nemohli dovolit. Pro každou frakci připravili pánové z Pandemic 5 tříd - 4 rozlišující se pouze vzhledem, a 1 jinou pro každou stranu. Obyčejného chlapíka se samop...eh, blasterem v ruce doprovázeli snipeři, odstřelovači, inženýři. Každý disponuje jinou puškou, jiným typem granátů a jinou speciální schopností - rozsáhlejší zbraňový arzenál byl také v univerzu Star Wars poměrně novinka. Nejatraktivnějším typem jednotek byly však bezpochyby speciální, a tím mám na mysli Separatistské Droiedeky (droidové, speciální pro rychlsot jejich střelby, možnosti vytvoření silového štítu a neuvěřitelnou zranitleností), u Republiky Jet Troopeři (chlapíci s EMP puškou a Jet Packem), za Rebely bojovníci Wookie (chlupatí hromotlukové s kuší, spousty životů a časovanými náložemi) spolu s Imperiálními Dark Troopery (klonové s Jumpackem, zajišťující raketové skoky, a modifikací kuše). Už samotnou přítomností volby tříd získává hra mírnější strategický prvek, což ale poznáte až na bitevním poli.

Ačkoliv Star Wars moje bota není, tu druhou jsem v Battlefrontu našel.

GALAKTICKÁ SOUTĚŽ O VOLNOU HRU ONLINE

Místa na odstřelování hra nabídne více, než dost
Místa na odstřelování hra nabídne více, než dost
Tohle nedopadne dobře
Tohle nedopadne dobře

Pokud vás přestane bavit kampaň, ale pořád se nechcete podmanit bezúčelovým hráním náhodně vybranných map, je mód Galactic Conquest přímo pro vás. Jakožto vůdce vybranné frakce máte za úkol, z pohodlí imperátorského křesla, posílat své jednotky dobývat ostatní planety. Velmi rozsáhlé a kvaltní jsou možnosti nastavení bonusů v bitvách - každá dobytá planeta vám, jakožto mírový poplatek, bude poskytovat bonus, v podobách větší výdrže, více nábojů, či mírně znevýhodněný opoziční tým. Po dobytí všech planet však vůbec nic nekončí - zvrhlíci mají samozřejmě i chuť své vyhoštěné sídla znovu obydlet, a tak pravidelně zpětně útočí na vaše impérium.

Toho skřeta jsem už někde viděl...
Toho skřeta jsem už někde viděl...
Ve hře osedláte i tyhle miláčky
Ve hře osedláte i tyhle miláčky

Choutky nedělat nic, co by vás ovlivňovalo v budoucím posutpu, jsou však neukojitelné, a tak je tu mód rychlá hra. Jak název vypovídá, prostě si vyberete pár map, frakci, a jdete hrát. Inteligence botů je, obzvlášťe na nejtěžší úroveň, na svojí dobu dost kvalitní, a pokouší se krýt za každou zeď, přestože hra samotný krycí mód nenabízí. Po omrzení bitev s umělou inteligencí hra ale nekončí - na řadě je multiplayer, který je i nejnáročnějšími hráči vychvalován. Z mé vlastní zkušenosti jsem ho zkoušel tak týden zpátky, a věřte mi, nebo ne, naš jsem jeden úplně plný server! Na mnou hrané PS2 verzi je podporován multi-player pro 32 hráčů, na PC je toto číslo o 18 jednotek vyšší. Bohužel, multi-player právě na PlayStationu je hodně kritizován kvůli lagům. Ano, vadilo mi to, ale s pohledem na stáří titulu jsem to dokázal překousnout. Jestliže nemáte konzoli připojenou k internetu, vězte, že hra popdporuje i split-screen. Navíc, statistiky z multi-playeru jsou nahrávány na net, takže si je můžete zkontrolovat i z pohodlí gaučového křesla!

DETAILY SE STÁLE CENÍ

Ovládnutí Hothu se zdá býti snadné...
Ovládnutí Hothu se zdá býti snadné...
...ale rebelové se brání, co to dá.
...ale rebelové se brání, co to dá.

Určitě není moc her, které by nějak zásadně dbali na předlohu filmu - je spousta momentů, které se od hranného plátna úplně odlišují. Battlefront je na tom právě naopak - na filmovou legendu plně dbá, a na mapách je to vidět. Z mých matných vzpomínek na dětství jsem si na éru Hvězdných Válek moc dobře vzpomněl, obzvláště potom na lokace. Ty jsou, neváhal bych říct, totožné, jako je známe z pláten. Louky nebo centrum měst planety Naboo, sněžné planiny Hothu nebo pouší zavátý Tatooine - všechno působí, jako při prohlídce kulis. Autoři však dbali i na detaily, které jsou nám také známé. Dost mě překvapilo při ovládání monstrózního AT-AT při invazi na Hoth, že se vedle mě doopravdy vynořil sněžný křižník, doopravdy mi svázal nohy a já byl ne-doopravdy zabit. To už jsem měl výraz 'WTF?' a zíral jsem nad preciznostní dohodou LucasArts a Pandemicu. Abych také rovnou zodpověděl zřejmě pokládanou otázku - ano, ve hře Jediové a Sithové jsou, jen není umožněno za ně hrát. Buďto běhají po vašem boku jako přátelská NPCčka, nebo působí svou smrtonostnou přesností na frakci vaší. To jsem kolikrát zkoušel zabít Dookua blasterem, granáty jsem po něm házel, dokonce z bazuk jsem po něm střílel, a pak je nevěřícně koukal na to, jak vše prostě light-saberem odrazí a nakonec, jak mi usekne hlavu. Nebudu radši osvětlovat, co se stalo s DualShockem a tím rozbitým oknem.

Vytvářet lokace ve Star Wars je věc první. Zažít je věc druhá.

HA! JÁ MÁM AT-AT A VY NEMÁTE NIC!

Nabušená mašina s proklínaným vznášedlem
Nabušená mašina s proklínaným vznášedlem
Ale tohle zabolí nejvíc...
Ale tohle zabolí nejvíc...

Málem jsem zapomněl na vůbec nejzábavnější složku Battlefrontu, a to je ovládání vozidel. Už jsem na to narážel v minulém odstavci, ale jde o mnohem víc, než o ovládání patnácti metrovho obra. Na výběr je celá škála prostředků, kterým můžete efektivně ničit masy nepřátel. A pozor, to nejsou jen pozemní mechanické vychytávky, které jsou na výběr! Pokud máte chotuky se povznést a infikovat nepřátelské Command Posty zezadu, díky vznášedlům máte možnost. I u nich se projevuje vývojářský smysl pro detail, kdy mi nějakou dobu zůstane ve hlavě vzpomínka na odpalování seperatistských únikových raket na planětě Geonosis, stejně jako v druhé filmové epizodě. Mezi vozidla jsou započítány i děla,  které dokážou vytočit asi ze všeho nejvíc, když vás klon sejme na dvě rány - ale to je jen má osobní rýpavá připomínka. Do mnoho vozidel může nastoupit i více lidí, a v těch nejlepších případech jich může být až 8! Každý má na práci jiné dělo, ovládání, nebo jen přihlížení. bzvláště v multi-playeru se tato funkce projevuje zábavnou, jelikož dohoda bez Eyetoy (kterou já nevlastním, takže osobní zkušenosti nemám) je velmi obtížná.

STAR GATE VS. RED DWARF? NE!

Osobní porada před zahájením útoku
Osobní porada před zahájením útoku
Tolik slabý, a přitom obávaný droid!
Tolik slabý, a přitom obávaný droid!

Shrnutě, je to určitě jedna z nejlepších her založená na Hvězdných Válkách. Mezi FPSkami tohoto univerza je na špici, což jen dokazuje vydání pokračování (na které se zaměřím příště) a PSPčkových spin-offů. Schválně jsem nezmiňoval soundtrack, který je totiž totožný, jako ten filmový - a to není vůbec špatně, právě naopak! Pokud jste skalní příznivec série, budete Battlefront milovat. Pokud vás nechává Star Wras chladným, zalíbíte si ho. A ikdyž jste skeptik vesmírných přestřelek, budete muset uznat, že je to jeden z povedenějších kousků. I v dnešní době se rozhodně vyplatí Battlefront sehnat, s vidinou kvalitní zábavy, dobrého multipalyeru a pěkných vedlejších módů. Rozhraní menu je také designováno hezky, stejně jako zbytek hry. Kritika přiala titul stejně kladně, jako zbytek světa, a nevidím důvod, proč by někdo nemohl být vyjímkou. Uvidíme se u Battlefrontu 2!

Pandemic studio možná zaniklo, ale jeho odkaz žije dál. A Battlefront je pro spoustu hráčů legendou.

Tisk
Hodnocení:
( 9.2 / 42 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Flashback: Star Wars Battlefront - na Skywalkera jste moc krátcí!
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
sk8mancj    Hezké pohlédnutí , zpět. Já sem to kupříkladu nikdy nehrál ale ted o tom uvažuju :)sk8mancjsk8mancj1759    7.5.2011 09:41 sk8mancj

Hezké pohlédnutí , zpět. Já sem to kupříkladu nikdy nehrál ale ted o tom uvažuju :)

XJ-0461 = Clank    JakERe, jak řekl Amahara. Kampaň bylo hraní předem určitých map s určitým kontextem (cutscéna) . Volná hra bylo to hraní jakéhokoliv počtu tebou vybranných map, naprosto bez pointy. Multiplayer byl mód sám o sobě - taková volná hra po netu. A ano, k tomu jsi potřeboval jistou krabičku, ale tu jsem v dávné době od rodičů vyžebral. Jinak taktéž díky. 8-)XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    6.5.2011 06:21 XJ-0461 = Clank

JakERe, jak řekl Amahara. Kampaň bylo hraní předem určitých map s určitým kontextem (cutscéna) . Volná hra bylo to hraní jakéhokoliv počtu tebou vybranných map, naprosto bez pointy. Multiplayer byl mód sám o sobě - taková volná hra po netu. A ano, k tomu jsi potřeboval jistou krabičku, ale tu jsem v dávné době od rodičů vyžebral. Jinak taktéž díky. 8-)

JakER    Amahara: Vím, tu krabičku bohužel nemám. Ale za to si to vynahrazuji s kámošem u split-screenu v KZ1. Musím se pochlubit, že tam jsme už skilly. :-)JakERjaker2265    5.5.2011 23:21 JakER

Amahara: Vím, tu krabičku bohužel nemám. Ale za to si to vynahrazuji s kámošem u split-screenu v KZ1. Musím se pochlubit, že tam jsme už skilly. :-)

Amahara    JakERe pokud si to dobře pamatuju tak na PSku tam byl jak split-screen, tak solo hraní na vybraných mapách. Kampaň byla jen procházení přes různé mapy za trochu pozměněných podmínek (jak psal Clank jiné jednotky atd...) . MPčko tenkrát na PS2 moc nebylo, pač se na to musela koupit taková krabička 8-) .Amaharaamahara5002    5.5.2011 22:54 Amahara

JakERe pokud si to dobře pamatuju tak na PSku tam byl jak split-screen, tak solo hraní na vybraných mapách. Kampaň byla jen procházení přes různé mapy za trochu pozměněných podmínek (jak psal Clank jiné jednotky atd...) . MPčko tenkrát na PS2 moc nebylo, pač se na to musela koupit taková krabička 8-) .

JakER    Jinak za mě 10/10 a taky nechápu jak někdo mohl dát nižší hodnocení. Když by se nad tím každý zamyslel tak přčeci absolutně není co vytknout, takže k tomu měli asi nějaké jiné důvody.JakERjaker2265    5.5.2011 22:37 JakER

Jinak za mě 10/10 a taky nechápu jak někdo mohl dát nižší hodnocení. Když by se nad tím každý zamyslel tak přčeci absolutně není co vytknout, takže k tomu měli asi nějaké jiné důvody.

JakER    Sakra Clanku, perfektní článek. Jen se zeptám, proč jsi nedal na konec hodnocení? Ano, je to flashback ale i ty se přeci hodnotí. Tu hru si tolik vychválil že by si to číslo prostě zasloužila! :D A jen bych se chtěl zeptat: "pro kampaň a volnou hru..." Co myslíš tou volnou hrou? Multiplayer, Split-Screen? Či je tam jiný mod?JakERjaker2265    5.5.2011 22:32 JakER

Sakra Clanku, perfektní článek. Jen se zeptám, proč jsi nedal na konec hodnocení? Ano, je to flashback ale i ty se přeci hodnotí. Tu hru si tolik vychválil že by si to číslo prostě zasloužila! :D A jen bych se chtěl zeptat: "pro kampaň a volnou hru..." Co myslíš tou volnou hrou? Multiplayer, Split-Screen? Či je tam jiný mod?

adamiskos    Dobrej článek. Jinak hrál sem Battlefront II a taky pecka střílečka. Jenom doufám, že řeči okolo Battlefrontu III sou pravdivý.adamiskosadamiskos299    5.5.2011 14:43 adamiskos

Dobrej článek. Jinak hrál sem Battlefront II a taky pecka střílečka. Jenom doufám, že řeči okolo Battlefrontu III sou pravdivý.

Bela    Amaharo písal som niečo iné ? Platí, najbližšie dáme 11/10 :-DBelabela2855    5.5.2011 14:10 Bela

Amaharo písal som niečo iné ? Platí, najbližšie dáme 11/10 :-D

Amahara    Desítky tady dostávají horší kousky Belo a tohle není W7, které by si stanovilo momentální maximální hodnotící laťku a odmítalo jí překročit. Laťku zde stanoví vždy nejlepší bloggeři a Clank do této VIP skupiny dozajista patří ;-) .Amaharaamahara5002    5.5.2011 12:53 Amahara

Desítky tady dostávají horší kousky Belo a tohle není W7, které by si stanovilo momentální maximální hodnotící laťku a odmítalo jí překročit. Laťku zde stanoví vždy nejlepší bloggeři a Clank do této VIP skupiny dozajista patří ;-) .

Bela    Amaharo, hodnotenie je vždy subjektívne a zatiaľ je celkové hodnotenie tip - top. Neber iným právo mať vlastnú latku. Ja som to síce nebol, dal som 10/10, ale obávam sa, že ak nabudúce Clank prekročí svoj tieň, budeme mu musieť dať 11/10 8-) Ako vravel môj kantor, 1 pre boha, 2 pre profesora a 3 pre najlepšieho žiaka. Ja si ešte pamätám časy, keď 10/10 bola nedosiahnuteľnou métou. ;-)Belabela2855    5.5.2011 12:22 Bela

Amaharo, hodnotenie je vždy subjektívne a zatiaľ je celkové hodnotenie tip - top. Neber iným právo mať vlastnú latku. Ja som to síce nebol, dal som 10/10, ale obávam sa, že ak nabudúce Clank prekročí svoj tieň, budeme mu musieť dať 11/10 8-) Ako vravel môj kantor, 1 pre boha, 2 pre profesora a 3 pre najlepšieho žiaka. Ja si ešte pamätám časy, keď 10/10 bola nedosiahnuteľnou métou. ;-)

Amahara    Clanku máš na mysli konzole, nebo SWčka ;-) ?Amaharaamahara5002    5.5.2011 12:08 Amahara

Clanku máš na mysli konzole, nebo SWčka ;-) ?

XJ-0461 = Clank    Amaharo, Bespin jsem měl na mysli, ale měl jsem obavy, že v tomhle oboru zrovna nejedeš. Jinak díky za pochvalu. :-DXJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    5.5.2011 11:53 XJ-0461 = Clank

Amaharo, Bespin jsem měl na mysli, ale měl jsem obavy, že v tomhle oboru zrovna nejedeš. Jinak díky za pochvalu. :-D

Amahara    Jo na Bespinu se to provést celkem dalo na prostřední rampě za pomoci imperiálního inženýra (měl granátomet) . Jinak nechápu toho člověka, který tomuhle flashbacku dal bez vysvětlení horší známku jak desítku, ale takoví lidé se zde asi najdou vždycky. Proč to neohodnotit hodří známkou? Stejně uživatelé netuší, kdo jak hlasuje a vysvětlovat své kliknutí přece nikdo nemusí (což je clekem škoda, pač to pak postrádá zpětnou vazbu pro autora) ;-) .Amaharaamahara5002    5.5.2011 10:03 Amahara

Jo na Bespinu se to provést celkem dalo na prostřední rampě za pomoci imperiálního inženýra (měl granátomet) . Jinak nechápu toho člověka, který tomuhle flashbacku dal bez vysvětlení horší známku jak desítku, ale takoví lidé se zde asi najdou vždycky. Proč to neohodnotit hodří známkou? Stejně uživatelé netuší, kdo jak hlasuje a vysvětlovat své kliknutí přece nikdo nemusí (což je clekem škoda, pač to pak postrádá zpětnou vazbu pro autora) ;-) .

XJ-0461 = Clank    Amaharo, s těma NPCčkama máš pravdu, ale šlo je zabít hodně těžce. Pokud si dobře vzpomínám, musel si jen zasáhnout granátem a oni poté museli ještě spadnout z římsy. Mě se to povedlo jen na jedné mapě. 8-)XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    5.5.2011 06:08 XJ-0461 = Clank

Amaharo, s těma NPCčkama máš pravdu, ale šlo je zabít hodně těžce. Pokud si dobře vzpomínám, musel si jen zasáhnout granátem a oni poté museli ještě spadnout z římsy. Mě se to povedlo jen na jedné mapě. 8-)

winkja    Já? No já spíš tyto *emoce* v hvězdičkách mám naučeny z Ultimy Online : ]winkjawinkja119    5.5.2011 02:10 winkja

Já? No já spíš tyto *emoce* v hvězdičkách mám naučeny z Ultimy Online : ]

Fatal.Error=XP    Jako kdybys to psal na Facebook ;-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    4.5.2011 23:58 Fatal.Error=XP

Jako kdybys to psal na Facebook ;-)

winkja    *Uronil slzu při vzpomínce na krásné chvíle v bojištích na PS1*winkjawinkja119    4.5.2011 23:52 winkja

*Uronil slzu při vzpomínce na krásné chvíle v bojištích na PS1*

Amahara    Tak zrovna tuhle hru jsem u kamaráda pařil na PS2 jako o život a skutečně se jedná o jeden s těch lepších kousků s logem firmy Lucas art. Je to tejen z těch starých a poctivých kousků, kde jsou skvěle vyvedené lokace, stroje i jednotliví vojáci a na tehdejší dobu to byla neuvěřitelná pecka. Ano byl to klon BF2, ale byl to sakra povedený klon a druhý díl už oproti téhle lahůdce nebyl to pravé ořechové. Dokonce i menu měla tahle hra nádherné a byla to prostě pecka. Jen tak mimochodem, NPC magoři se světelným mečem zabít šli, ale chtělo to opravdu hodně šikovnosti a opravdu hodně hlubokou propast :-D .Amaharaamahara5002    4.5.2011 23:26 Amahara

Tak zrovna tuhle hru jsem u kamaráda pařil na PS2 jako o život a skutečně se jedná o jeden s těch lepších kousků s logem firmy Lucas art. Je to tejen z těch starých a poctivých kousků, kde jsou skvěle vyvedené lokace, stroje i jednotliví vojáci a na tehdejší dobu to byla neuvěřitelná pecka. Ano byl to klon BF2, ale byl to sakra povedený klon a druhý díl už oproti téhle lahůdce nebyl to pravé ořechové. Dokonce i menu měla tahle hra nádherné a byla to prostě pecka. Jen tak mimochodem, NPC magoři se světelným mečem zabít šli, ale chtělo to opravdu hodně šikovnosti a opravdu hodně hlubokou propast :-D .

Bela    Stále nemôžem uveriť, že tak mladý chlapec má tak vypísaný štýl. Že je to 10/10 je snáď jasné. Teším sa na ďalší kúsok.Belabela2855    4.5.2011 23:16 Bela

Stále nemôžem uveriť, že tak mladý chlapec má tak vypísaný štýl. Že je to 10/10 je snáď jasné. Teším sa na ďalší kúsok.

Fatal.Error=XP    : 'DDFatal.Error=XPfatalerrorxp5036    4.5.2011 22:55 Fatal.Error=XP

: 'DD

XJ-0461 = Clank    Fatale, jsem rád, že není natolik dlouhý, abych musel jezdit na chalupu pro PS1. 8-)XJ-0461 = Clankxj-0461-clank4033    4.5.2011 22:41 XJ-0461 = Clank

Fatale, jsem rád, že není natolik dlouhý, abych musel jezdit na chalupu pro PS1. 8-)

Fatal.Error=XP    Vápadek tě nakopl až k PS2 ? : 'D ale pěkný článek, nostalgie :-)Fatal.Error=XPfatalerrorxp5036    4.5.2011 22:37 Fatal.Error=XP

Vápadek tě nakopl až k PS2 ? : 'D ale pěkný článek, nostalgie :-)

O autorovi blogu

XJ-0461 = Clank
XJ-0461 = Clank
Muž, 19 let, Praha
Duhová horda opět poctila Zing svou přítomností a bujaře oslavuje velkolepé vítězství našeho boha. Co se týče Clanka a Klunka, jeden z nich se brzy vrátí... možná. 

PSN: MrTheRiedl
Every single R&C: Completed!
Založit herní BLOG